✔️

Oh, to see without my eyes
瞳を閉じたら想い出が芽吹きだす
The first time that you kissed me
初めてキスしてくれた時のこと
Boundless by the time I cried
無限に輝くこの世界 その瞬間が永遠に続くと思った
I built your walls around me
君という壁を自分の周りに建てたんだ
White noise, what an awful sound
でもノイズ音が響く なんてひどい音だろう
Fumbling by Rogue River
ローグ川でぼんやり上の空
Feel my feet above the ground
川底についた足を感じる気がする
Hand of God, deliver me
神様 その手で僕を導いてくれませんか

[Chorus]
Oh, oh woe-oh-woah is me
あぁ どうして僕だったの
The first time that you touched me
君が初めて僕に触れたあの日
Oh, will wonders ever cease?
えっこんなことってあるの?ってびっくりしたんだ
Blessed be the mystery of love
この恋は僕を変える不思議なものなんだ

- 2
Lord, I no longer believe
神様 もう信じきれなくなってきました
Drowned in living waters
水の中で生きてきたこの身が 溺れるなんて
Cursed by the love that I received
手に取ったのが 許されない愛だったから? 
from my brother's daughter
兄弟と呼ぶあの人だからなの?
Like Hephaestion, who died
亡くなったへファイスティオン
Alexander's lover
アレクサンドロス王の最愛の人になった気分
Now my riverbed has dried
この川は底まで干上がってしまった
Shall I find no other?
もうほかの選択肢はないってこと?

[Chorus]
Oh, oh woe-oh-woah is me
あぁ きっと僕のせいなんだ
I'm running like a plover
小鳥のように逃げまわって
Now I'm prone to misery
今も惨めな気持ちになる
The birthmark on your shoulder reminds me
君の肩の痣を見ると いつも気づかされるのに

- 3
How much sorrow can I take?
どのくらいこの痛みを取り除けるの?
Blackbird on my shoulder
クロウタドリが僕の肩で歌っていた
And what difference does it make
だからなんだって なにが変わるっていうんだ
When this love is over?
この恋はいつ終わりを告げる?

Shall I sleep within your bed
君のベッドの中で寝てもいい?
River of unhappiness
過酷な運命の流れの中で
Hold your hands upon my head
手を握って全身を抱きしめてほしい
Till I breathe my last breath
この息が終わる 最後のその時まで

[Chorus]
Oh, oh woe-oh-woah is me
あぁ これはすべて僕のせいなのか
The last time that you touched me
君が最後 僕に触れたあのとき
Oh, will wonders ever cease?
こんなこと 起きるものなのかって
Blessed be the mystery of love
この恋は僕を変えた不思議なものだったのに